JAK ZAMÓWIĆ TŁUMACZENIE - KLIENCI PRYWATNI
Akceptacja kosztu i terminu oddania tłumaczenia
Jeśli odpowiada Ci cena oraz termin realizacji zlecenia, potwierdź akceptację oferty e-mailem lub telefonicznie. W e-mailu z wyceną znajdziesz dane do przelewu, a jeśli chcesz zapłacić kartą lub online napisz, prześlemy Ci link do płatności online.
Jeżeli nasza oferta Ci nie odpowiada, na przykład ze względu na cenę lub termin lub z dowolnego innego powodu, to prosimy daj nam o tym znać pisząc np. ,,
Na razie dziękuję" lub ,,
Dziękuję za wycenę, ale jednak rezygnuję". Usprawni nam to pracę i nie będzie blokowało terminów, ponieważ na potrzeby potencjalnego zlecenia
wstępnie rezerwujemy
tłumacza.
Potwierdzenie opłacenia zlecenia
Po otrzymaniu danych do płatności, prześlij nam potwierdzenie przelewu na e-maila lub jeżeli nie możesz przesłać potwierdzenia, napisz w e-mailu
,,Zlecenie opłacone" albo
,,Przelew poszedł". Będziemy mogli tłumaczenie przekazać do realizacji, a ty otrzymasz od nas e-maila z potwierdzeniem.