JAK ZAMÓWIĆ TŁUMACZENIE DLA FIRMY, URZĘDU LUB INSTYTUCJI
1. Niezobowiązująca wycena tłumaczenia
W celu oszacowania ilość tekstu (liczby stron rozliczeniowych) oraz otrzymania kosztu tłumaczenia, prosimy o przesłanie skanu, zdjęcia dokumentu lub pliku. Można to zrobić e-mailem lub korzystając z formularza wyceny.
Przesłanie tekstu do wyceny w żaden sposób nie zobowiązuje do złożenia zamówienia. Wycena zawsze jest bezpłatna. Dokładny koszt tłumaczenia obliczany jest w o oparciu o ilość tekstu zawartego w dokumencie, a nie na podstawie fizycznej liczby stron (liczby kartek). Ilość tekstu określana jest jako liczba znaków ze spacjami, co przekłada się na liczbę rozliczanych stron tłumaczeniowych. W naszym biurze 1 strona tłumaczenia zwykłego to 1800 znaków ze spacjami, a tłumaczenia przysięgłego 1125 znaków ze spacjami).
2. Akceptacja kosztu i terminu oddania tłumaczenia
Jeżeli akceptują Państwo podany koszt tłumaczenia oraz termin realizacji zlecenia, prosimy o przesłanie danych do faktury proforma.
Jeśli nasza oferta Państwu nie odpowiada, np. ze względu na cenę lub termin oddania tłumaczenia, prosimy jednak o krótką wiadomość, że Państwo rezygnują, np. ,,Dziękujemy za wycenę, nie zdecydujemy się na zlecenie". Usprawni nam to pracę i nie będzie blokowało terminów, ponieważ na potrzeby potencjalnego zlecenia wstępnie rezerwujemy tłumacza. Jeżeli chcą się Państwo jeszcze zastanowić, prosimy również o informację, np. ,,Dziękujemy za wycenę, zastanowimy się i damy znać do jutra."
W przypadku urzędów i instytucji możliwy jest odroczony termin płatności (7 lub 14 dni). Prosimy wówczas o pobranie i odesłanie uzupełnionego zamówienia.